-
Každá reklama zařazená do soutěže musí splňovat minimálně jeden bod ze seznamu kritérií sexistické reklamy.
-
Za reklamu v tomto kontextu považujeme jakoukoliv placenou nebo neplacenou propagaci výrobku, služby, společnosti, obchodní značky či myšlenky.
-
Reklama musí být viditelná či slyšitelná v českém veřejném prostoru nebo na česky psaných internetových stránkách.
-
Nominace probíhají zejména na stránkách soutěže www.prasatecko.cz, kde je možné reklamu přímo vložit, nebo pomocí e-mailu na adresu zenskaprava@nesehnuti.cz.
-
U nominovaných reklam je obvykle uváděno jméno nominující/ho, pokud si jej ale nepřeje uvést, je možné nominovat i anonymně.
-
Zaslané tipy schvaluje moderátorka stránek, o jejich zařazení rozhodne nejpozději do 5 pracovních dnů.
-
Kategorie sexistických reklam se vyhlašují se začátkem každého ročníku soutěže. Rozřazení nominací do jednotlivých kategorií probíhá po ukončení období, kdy je možné posílat tipy do daného ročníku.
-
Tipy je možné posílat celoročně, a to i po ukončení sběru reklam do aktuálního ročníku. Reklamy zaslané později budou automaticky zařazeny do ročníku následujícího.
-
Do soutěže nebude zařazena reklama, která byla již nominována v jednom z posledních dvou ročníků. Stále se opakující/trvalá reklama může být tedy nominována pouze jednou za tři roky.
-
O vítězné reklamě rozhoduje veřejnost pomocí hlasování na webových stránkách.
-
Druhého vítěze soutěže vybírá odborná porota, seznam jejích členů a členek je volně dostupná na webových stránkách soutěže. Je sestavená z odbornic a odborníků na genderové otázky, marketing, případně další osobnosti. Nesmí v ní zasednout nikdo ze zaměstnanců a zaměstnankyň NESEHNUTÍ.
- Při podezření na manipulaci hlasování si vyhrazujeme právo tyto hlasy nezohlednit ve výsledcích soutěže.
Co chceme >>
