Tomáš Trampota:
Působí na katedře mediálních studií Fakulty sociálních věd UK v Praze, a přednáší na New York University in Prague. V pedagogické činnosti se zabývá zejména sociologií médií s důrazem na produkci zpravodajství a systémovým pohledem na média. Ve vědecké činnosti se zabývádynamikou českého mediálního systému.
Působí na katedře psychologie Pedagogické fakulty Karlovy univerzity v Praze. Dlouhodobě se z teoretického i výzkumného hlediska zabývá genderovým zatížením vzdělávání, zvláště pedagogickou komunikací, vrstevnickými vztahy a budováním genderové identity v rámci školní socializace. Na toto téma napsala také několik publikací.
Vystudovala sociologii na FSS MU. Působí jako odborná pracovnice v Institutu výzkumu dětí, mládeže a rodiny na FSS MU v Brně. Zároveň na FSS přednáší předmět Gender a média na katedře sociologie a Vybraná témata studia nových médií na katedře žurnalistiky.
Vystudovala Fakultu masmediální komunikace UCM v Trnavě. Působila jako PR manažerka ve společnosti A. S. A. Slovensko, spol. s. r. o. a dále jako finanční ověřovatelka pro implementaci OP vzdělávání v Agentuře Ministerstva školství SR. Od roku 2010 pracuje jako výkonná ředitelka slovenské Rady pro reklamu.
Filip Rožánek
Filip Rožánek je český novinář, mediální analytik a autor projektů v oblasti nových médií, zejména v Českém rozhlase. V letech 2003 až 2006 působil jako šéfredaktor mediální části oborového serveru Česká média, od července roku 2015 působí jako šéfredaktor týdeníku Marketing & Media.
Pavel Horňák
Vystudoval žurnalistiku, sociologii a masmediální studia, nyní působí jako vedoucí katedry marketingové komunikace Filozofické fakulty Univerzity Komenského v Bratislavě. Ve svých pracích se mimo jiné věnuje historii reklamy a její etice.
Vystudoval Karlovu univerzitu a Konzervatoř Jaroslava Ježka. Pracuje jako Creative director v reklamě. Jeho kampaně byly mnohokrát oceněny na mezinárodních soutěžích The One Show nebo Clio Epica. Je držitelem ceny Zlatý ohníček ADC České republiky za osobní přínos české reklamě. O kreativitě v reklamě přednáší na VŠE a v Českém institutu reklamní a marketingové komunikace.
Pracuje jako odborná asistentka na oboru genderových studií, která spadá pod katedru sociologie FSS MU. Věnuje se především problematice genderu ve školství a vzdělávání. Mezi její nejnovější publikace patří článek v odborném periodiku Sociální studia s názvem „Nejdřív byli dinosauři a pak se narodila prababička aneb Chvála etnografie ve výzkumu dětí“, který vyšel v loňském roce a který se zaměřuje na metodologická dilemata ve výzkumu dětí a dětství.
Kamil Fila
Filmový publicista, vysokoškolský pedagog a kritik v současnosti freelancer. Vystudoval Teorii a dějiny filmu a audiovizuální kultury na MU v Brně. Působil v několika internetových periodikách. V současné chvíli se věnuje projektu „Ještě větší kritik, než jsme doufali“.
Je Shaw Foundation Fellow in Law na koleji Lincoln a Právnické fakultě Oxfordské university, kde vyučuje mj. právo EU, ústavní právo a lidská práva. Dlouhodobě se věnuje otázkám genderu a práva, feministickým právním studiím a antidiskriminačnímu právu.
Barbara je absolventkou Právnické fakulty UK v Praze (Mgr. 2004, JUDr. 2005), Europa-Institutu Sárské University (LL.M. 2008) a Oxfordské univerzity (MSt. 2010, DPhil 2013).
Lucia Zachariášová
Lucia Zachariášová je vzděláním právnička, dlouhodobě se zaměřuje především na problematiku rovných příležitostí žen a mužů. V současnosti působí jako vedoucí Oddělení rovnosti žen a mužů na MPSV. Je spoluzakladatelkou Platformy pro lidská práva.
Jana Kvasnicová
Ukončila studium Právnické fakulty Masarykovy univerzity obhajobou diplomové práce na téma Přímá a nepřímá diskriminace žen v judikatuře Evropského soudu pro lidská práva. Od července roku 2009 pracuje v Kanceláři veřejného ochránce práv, v oddělení rovného zacházení pracuje od jeho vzniku v prosinci 2009 jako zástupkyně vedoucího. Věnuje se též pedagogické činnosti.
Petra Vilímková
Petra Vilímková, absolventka brněnské sociologie je aktivistka, která byla u zrodu Stínové rady pro reklamu, kterou v porotě Sexistického Prasátečka reprezentuje.
SRPR je nezávislou neformální platformou, jejímž cílem je přispívat k potírání genderových stereotypů a sexismu v reklamě a médiích. Hlavním cílem SRPR je reflektovat činnost Rady pro reklamu.
Jitka Dvořáková
Pochází z Prahy, kde na Karlové univerzitě absolvovala magisterský obor gender studies. Z Prahy sa prestěhovala do Bratislavy. Spolupracuje s Alianciou žien Slovenska. Působí jako projektová manažerka pro projekty zaměřené na eliminaci genderově podmíněného násilí na ženách, spolupodílí se na realizaci projektu Sexistický kix – Sexistického prasátečka na Slovensku. Spolupracuje s Odborom rodovej rovnosti a rovnosti príležitostí na MPSVR SR.
Ľubica Kobová
Vystudovala filozofii a estetiku na Filozofické fakultě UK v Bratislavě a gender studies na Středoevropské univerzitě v Budapešti. Pracuje ve feministickém publikačním a vzdělávacím projektu Aspekt, spolupracuje s Centrem rodových studií na FiF UK. Je členkou výkonného výboru Genderové expertní komory.
Kamila Zlatušková
Česká scenáristka, dramaturgyně a režisérka. Absolvovala dramaturgii a scenáristiku na JAMU, žurnalistiku na Masarykově univerzitě v Brně i filmová studia v USA. Spolurežírovala dvě série TV dokumentárního cyklu Ptáčata (2010, 2013), je autorkou krátkého dokumentu Dávej pozor! (2012). Věnuje se též pedagogické činnosti, v současnosti působí jako prorektorka FAMU.